عسگر اولادی: تا شش ماه دیگر در کشور «قحطی» حکمفرما خواهد شد.

 اسدالله عسگراولادی، از سران مؤتلفه و بازار تهران همچنین رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در گفتگو با خبرگزاری دانش آموزی ایران گفت:با ادامه روند کنونی در گران بودن بهای ارز و همزمان تعطیل شدن واحدهای تولیدی در ایران، تا شش ماه دیگر در کشور «قحطی» حکمفرما خواهد شد.وی همچنین تأکید کرد که نرخ واقعی تورم در ایران، در حال حاضر چهل درصد است.

وی در ادامه افزود:«به نظر می رسد که با واردات کالا با دلار 1600 تومانی و مشکلات تولید، در شش ماه آینده با  کمبود بسیاری از کالاها و قحطی در کشور مواجه خواهیم شد که برای تهیه آنها باید متوسل به قاچاق شویم و هزینه سنگینی را بپردازیم».

اشاره عسگراولادی به اجبار در «قاچاق کالا»، نشان می دهد که نگرانی اصلی او، تحریم های بین المللی است که موجب خواهد شد ایران نتواند به صورت قانونی بسیاری از کالاها را وارد یا صادر کند.


One Response to عسگر اولادی: تا شش ماه دیگر در کشور «قحطی» حکمفرما خواهد شد.

  1. shenkey says:

    تو چرا غصه میخوری؟؟تو،برادرت و بازاریهای محترم که نون رو به نرخ روز میخورین و چه در قحطی،چه فراوانی،چه جنگ،چه صلح،چه سیل،چه زلزله و و ،جیبهای خودتون رو پر میکنید.هر مسولی از نظام هم از گل نازکتر بهتون بگه،در کمتر از 24 ساعت تبدیل به محارب با خدا و معاند نظام تبدیل میشه.

بیان دیدگاه