هجوم شدید ایرانیان برای خرید ارزاق و انبار کردن کالاهای فاسد نشدنی

مجله خبری افشاگران

هجوم مردم به فروشگاه ها در حالی است که درگزارش های پیشین آمده بود که بسیاری از بنکداران نیز از فروش کالا به دیگر مغازه داران خودداری می کنند.

 تلاطم در بازار ارز و طلا که با تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه حکومت اسلامی همزمان شده است، موجب گردیده که مردم ایران برای ذخیره انواع کالاهای اساسی به بازار هجوم برند. پیشتر، آقای اسدالله عسگراولادی، از کلان سرمایه داران ایران هشدار داده بود که تا شش ماه دیگر در کشور قحطی خواهد شد. حال، بنا بر گزارش تارنمای «ندای سبز آزادی»، وابسته به مخالفان دولت ایران، مردم با جدی گرفتن این هشدارها در روزهای اخیر به شدت به بازار هجوم برده اند و به ویژه به خرید مواد غذایی و کالاهایی می پردازند که با بهای ارزهای خارجی در ارتباط هستند و همچنین می کوشند با انبار کردن مواد غذایی فساد ناپذیر، خود را از گزند قحطی قریب الوقوع در امان نگاه دارند.

به گزارش «ندای سبز آزادی»، برخی شعبه های فروشگاه های زنجیره ای شهروند در روزهای اخیر با هجوم بی سابقه مردم مواجه شده و ساعات پر تنشی را پشت سر گذاشته اند.هجوم مردم به فروشگاه ها در حالی است که درگزارش های پیشین آمده بود که بسیاری از بنکداران نیز از فروش کالا به دیگر مغازه داران خودداری می کنند. این در حالی است که آقای علی اصغر یوسف نژاد، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس امروز به وارد کنندگان هشدار داد که نباید بهای کالاهای موجود خود را افزایش دهند. او همچنین با انتقاد از بانک مرکزی گفت: «بانک مرکزی در زمین تحریم بازی می کند… و در جهت تکمیل حلقه های تحریم… یک نوع تحریم داخلی برای تولید داخلی ایجاد شده است».آقای پرویز سروری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز گفت: «جریان مرموز انحرافی در تلاش است که بازار سکه و ارز را با تأکید بر اثرات تحریم ها و تنگ کردن عرصه معیشتی بر مردم، به گونه ای مدیریت کند که زمینه ها برای مذاکره با آمریکا… فراهم شود».

منبع رادیس


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.