مشایی: باید دست شجریان را بوسید

رییس دفتر دولت دهم با اهالی موسیقی پاپ زیر زمینی دیدار کرد.به گزارش جهان، وی در این دیدار اظهارات تامل برانگیزی درباره موسیقی و خوانندگان بیان کرده و وعده هایی را به حاضران داده است.

اسفندیار رحیم مشایی در بخشی از این جلسه با تاکید بر اینکه باید دست شجریان را بوسید، عنوان کرده است، صدا و سیما خبط بزرگی کرده که آثار شجریان را پخش نمی کند.
در این جلسه برخی از خوانندگان زیرزمینی که به آثارشان مجوز داده نشده، در سخنانی اعتراض آمیز ممیزی تولیدات موسیقی را زیر سوال برده و گفته اند که چرا به آثارمان مجوز داده نمی شود.
مشایی هم در پاسخ تصریح کرده است که من هم به این وضعیت اعتراض دارم و اعتقادی به ممیزی تولیدات موسیقی ندارم.
وی با بیان اینکه من اهل اجرا هستم و بیش از دادن وعده عمل می کنم، گفت: تا دهه فجر شما شاهد اتفاقات خوبی در حوزه موسیقی خواهید بود.

مشایی با بیان اینکه من پیش از خواب همیشه باید موسیقی گوش کنم،‌ خطاب به حاضران گفت، من از هر کدوم از شما حداقل یک آهنگ گوش کرده ام.

درباره مازیار بذرافکن
. شهریار ایازی . مازیار بذرافکن

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

