آیت‌الله خزعلی: 2نفرامام زمان را اذیت می کنند!

خزعلی، عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: من در دوره بیماری‌ام در بیمارستان بهمن بودم که از طرف رهبری معظم، آقای محمدی آمد، از طرف ریاست‌جمهوری هم خواست کسی بیاید، گفتم چه کسی می‌خواهد بیاید؟ اگر مشایی بخواهد بیاید نمی‌گذارم، گفتند سیدی است که در مجلس است؛ آقای میرتاج‌الدینی، ‌گفتم چون او با ما بوده بیاید عیبی ندارد.

البته با چند خبرنگار آمد که گفتم خبرنگار داخل نیاید. گفتم من علاقه‌مندم به رییس‌جمهوری که همراه با نایب امام‌زمان باشد و الا من علاقه‌ای به آن فرد ندارم… وی با اشاره به دیدار خود با اسفندیار رحیم‌مشایی گفت: من به او گفتم دو نفر هستند که دارند دوستان امام زمان را اذیت می‌کنند.

گفتم یکی از آنها در تهران است و یکی در مشهد. مشایی به من گفت که من چه می‌کنم و چه ‌کنم تا این موضوع برطرف شود، بعد هم هیچ کاری نتوانست بکند. فهمیدم این کاره نیست و بی‌خود می‌گوید.

اتفاقا بعدا در جایی با هم روبه‌رو شدیم و گفتم، باز دیدم کاری نکرده. این مشایی و بقایی، احمدی‌نژاد را از آن مسیری که داشت، منحرف کردند.

درباره مازیار بذرافکن
. شهریار ایازی . مازیار بذرافکن

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

